Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, augusts 30, 2012

Dimensions - Hydrangeas and Shells

Šobrīd jeb pareizāk būtu teikt- šovasar top šis darbiņš no Dimension firmas. Komplektiņš bij nopirkts jau ūuuiii, ku sen.

Vasara man šogad izvērtās tāda ceļojoša... Divas reizes sēdos pie vīra fūrē un braucu līdzi reisā. Un protams ka līdzi jāpaķer kāds šuveklis, kur nu bez tā. Bet par to kā man gājis šajos līdzbraucienos, var lasīt "Tālbraucēja piezīmēs".  Šeit nolēmu par to nerakstīt... citādi atkal jauna tēma, kuru man te gana :))



Jā... šujas man šoreiz traki pa lēno, bet pamazām šujas gan.


Un tā kā braukājot apkārt šūt to raibāko stūri bij mazuliet apgrūtinoši, sāku šūt tur, kur var izšūt visu diegu, kur lielāki laukumiņi. Tā nu ne tik es pati ceļoju apkārt, bet pat pa savu šuvekli šoreiz ceļoju kā klīstošais holandietis:))

Šobrīd jau vairs apkārt braukāt neplānoju, un mans darbiņš ir šādā posmā.


Orģinālā bilde pēc kuras taisīta shēma ir daudz lielāka, un izskatas šādi. Smuka, bet es iztikšu bez tā galda ventilatora :)))

Vienu brīdi domāju-nu nekādi man šis darbs neasociēsies ar šo vasaru, jo pat pie jūras neesmu bijusi. Bet šuvu, šuvu un domās sameklēju asociāciju :))))) Vācijā hortenzijas ir ļooti izplatītas.. it seviški zilās un rozā.. tās mana brauciena laikā ziedēja bagātīgi, pat dzīvžogos sastādītas... un bij pa smuko....  Nu re, viss kārtībā.. pamazām šuju tālāk un domās kavējos vasarā. Bezgala īsa tā bija.. bet nu kāda bij, par to priecājos. Nu jau sākušās rudens miglas, rudens dārza darbi.. arī man kāds darbiņš padomā ;)

Labi, tas šodien viss.. līdz citai reizei ;)

Lai jauka diena!


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-